Mercedes-Benz

Razem dla bezpieczeństwa.

Nasze najświeższe informacje dotyczące COVID-19 i Twojego bezpieczeństwa.
Razem dla bezpieczeństwa

Twoje bezpieczeństwo jest naszym priorytetem.

Stale monitorujemy rozprzestrzenianie się wirusa COVID-19 po to, aby być w stanie w dowolnym czasie zareagować na dynamicznie zmieniającą się sytuację.

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów, współpracowników i partnerów należą do naszych nadrzędnych priorytetów, a działania w tym zakresie są stale aktualizowane w oparciu o informacje przekazywane przez Światową Organizację Zdrowia (World Health Organization - WHO) i rządy poszczególnych krajów.

Powołaliśmy specjalny zespół, który dba o dostosowanie naszych działań do aktualnych wytycznych rządu i służb sanitarnych.

Aplikacje i usługi dostępne online.
Mercedes-Benz dociera do Twojego domu.

Z przyjemnością doradzamy przez Internet.

Aplikacje i usługi dostępne online

W dalszym ciągu będziemy Cię wspierać przez Internet lub telefonicznie i zrobimy wszystko co, w naszej mocy, aby udzielić Ci pomocy w tym okresie.

Informacje na temat produktów są łatwo dostępne na stronach internetowych, podobnie jak aplikacje do konfiguracji czy wyszukiwania samochodów.

Zamówienia.

Aktualne informacje na temat zamówień.

Zamówienia

Wszystkie zamówienia są na bieżąco realizowane, a doradcy handlowi dostępni do Twojej dyspozycji. W przypadku dodatkowych pytań odnośnie zamówień prosimy o bezpośredni kontakt z wybranym salonem Duda-Cars.

Usługi serwisowe, części i akcesoria.

Aktualne informacje na temat serwisu.

Usługi serwisowe

Wszystkie umówione wizyty są na bieżąco realizowane. Doradcy serwisowi pozostają z Tobą w bezpośrednim kontakcie. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z wybranym autoryzowanym serwisem Duda-Cars:

Poznań: +48 61 864 44 19
Wrocław: +48 71 780 08 40
Leszno: +48 65 526 04 20
Golęczewo: +48 61 623 52 05

Możesz też dokonać rezerwacji online wizyty w serwisie, klikając na poniższy link lub logując się na swoje konto w Mercedes me.

Wśród wielu wygodnych rozwiązań warto wspomnieć o usłudze door-to-door, bezpłatnej na terenie miast i okolic, w których funkcjonują nasze salony. W jej ramach odbierzemy samochód spod domu i odstawimy po wykonanej w serwisie usłudze lub naprawie.

Z kolei odwiedzając osobiście nasz salon Van ProCenter można liczyć na skrócone przyjęcie auta na serwis, ograniczające do minimum bezpośredni kontakt. Po każdej usłudze serwisowej wykonujemy także ozonowanie wnętrza pojazdu.

Wiele ułatwień czeka także na zamawiających części i akcesoria. Teraz są one dostępne również na telefon, poprzez e-mail lub specjalną platformę internetową. Proponujemy także szybkie dostawy części kurierem, lub naszym własnym transportem w Poznaniu, Wrocławiu, Lesznie i okolicach tych miast. Przyjmujemy płatności on-line lub u kuriera za pobraniem

W przypadku awarii prosimy o kontakt z  z czynną całodobowo infolinią serwisową CAC (Customer Assistance Center) pod następującymi numerami telefonów:

Samochody osobowe:   00800 - 1 777 77 77
Samochody dostawcze: 00800 - 3 777 77 77
Samochody ciężarowe:  00800 - 5 777 77 77

Często zadawane pytania.

Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania na temat bieżącej sytuacji oraz informacje o działaniach podjętych przez nas w celu zapewnienia bezpieczeństwa naszych klientów i współpracowników. W miarę rozwoju sytuacji będziemy aktualizować informacje opublikowane na tej stronie. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt z nami.

Poszukujesz informacji na temat finansowania i ubezpieczenia?

Jeśli poszukujesz dogodnych rozwiązań finansowych na zakup samochodu lub chcesz ubezpieczyć lub przedłużyć ubezpieczenie swojego Mercedesa prosimy o kontakt z naszym Doradcą ds. finansowań ubezpieczeń. Większość formalności można załatwić bez konieczności bezpośredniej wizyty w salonie.

Czy nadal mogę kontaktować się z Działem Obsługi Klienta CAC?

Dział Obsługi Klienta CAC działa przez całą dobę. Z uwagi na bieżącą sytuację, możemy nie być w stanie odpowiedzieć tak szybko, jak do tej pory, ale zapewniamy, że skontaktujemy się z Tobą w możliwie najkrótszym terminie. Dziękujemy za zrozumienie.

Możesz kontaktować się z CAC pod numerem 00 800 1 777 7777 (połączenie bezpłatne). Jeśli nie udało Ci się do nas dodzwonić lub jeśli życzysz sobie, aby nasz konsultant skontaktował się z Tobą, prosimy o kontakt e-mailem na adres: customerservice.poland@cac.mercedes-benz.com

Czy nadal mogę kontaktować się z salonami Duda-Cars?

Wszystkie salony sprzedaży Duda-Cars są dostępne. Należy jednak pamiętać, iż godziny otwarcia jak i sposób działania poszczególnych lokalizacji może ulec zmianie. Salony Duda-Cars od poniedziałku do piątku są czynne w godz. 8-17 (w godz. 10-12 obsługujemy osoby w wieku +65 lat), natomiast w soboty salony pozostają zamknięte.

Jakie działania podejmują salony sprzedaży?

W związku z trwającą epidemią koronawirusa Covid-19 robimy co w naszej mocy, aby wszyscy w Duda-Cars, zarówno pracownicy, jak i odwiedzający nas klienci czuli się bezpiecznie.

Dlatego jeszcze większą wagę przykładamy do zasad bezpieczeństwa, których przestrzeganie jest wyrazem odpowiedzialności o zdrowie.  Od samego wejścia do naszych obiektów czekają na Państwa stanowiska z żelami antybakteryjnymi – zapraszamy do korzystania z nich.

Dla zachowania bezpiecznego dystansu, wykleiliśmy linie ostrzegawcze na podłodze przed recepcjami, stanowiskami doradców serwisowych, blacharnio-lakierni i działów części – prosimy o ich przestrzeganie.

Nasz personel sprzątający regularnie dezynfekuje klamki, poręcze, blaty i inne często dotykane powierzchnie.

Naszych pracowników wyposażyliśmy w niezbędne środki ochrony osobistej – żele antybakteryjne i rękawiczki jednorazowe.

Prosimy o odwiedzanie nas w rękawiczkach, oraz w miarę możliwości, w maseczkach ochronnych. Pamiętajmy wspólnie o podstawowych nawykach niezbędnych w tym wyjątkowym czasie – myjmy dokładnie i często ręce, nie podawajmy sobie ręki na przywitanie, kaszlmy i kichajmy w zgięcie łokciowe.

Mój samochód wymaga naprawy lub przeglądu. Czy jest to nadal możliwe?

Autoryzowane Serwisy Duda-Cars oraz całodobowa pomoc na drodze pozostają dostępne i są otwarte od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00 (sobota nieczynne). Dlatego prosimy o kontakt przed terminem wizyty drogą telefoniczną:

Poznań: +48 61 864 44 19
Wrocław: +48 71 780 08 40
Leszno: +48 65 526 04 20
Golęczewo: +48 61 623 52 05

Mam umówiony termin przeglądu, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać punktu serwisowego. Czy mogę przełożyć termin wizyty?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt z nami w tej sprawie:

Poznań: +48 61 864 44 19
Wrocław: +48 71 780 08 40
Leszno: +48 65 526 04 20
Golęczewo: +48 61 623 52 05

Chcę kupić samochód, ale nie mogę lub nie chcę teraz odwiedzać salon sprzedaży. Czy są jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Zainteresowanym zakupem nowego lub używanego Mercedesa proponujemy zdalne konsultacje i konfigurowanie pojazdów wspólnie z naszych doradcami, którzy pozostają do Państwa dyspozycji. Pomagamy także w załatwieniu wszelkich formalności i transporcie pojazdów naszymi lawetami we wskazane miejsce.

Chciałbym odbyć jazdę testową. Czy taka możliwość nadal istnieje?

Jazdy testowe ograniczyliśmy do niezbędnego minimum, zachowując przy tym zasady bezpieczeństwa.

Mój nowy samochód został dostarczony, ale nie mogę lub nie chcę teraz udać się do salonu sprzedaży. Czy istnieją jakieś inne możliwości, z których mogę skorzystać?

Jak najbardziej możesz umówić się w innym terminie. Prosimy o kontakt w tej sprawie z doradcą handlowym w salonie Mercedes-Benz.

Czy samochód, który zamówiłem, zostanie dostarczony w ustalonym terminie?

17 marca 2020 r. firma Daimler podjęła decyzję o zawieszeniu większości produkcji na terenie Europy i działalności w określonych działach administracyjnych na co najmniej 2 tygodnie. Jest to zgodne z zaleceniami władz międzynarodowych, krajowych i lokalnych. Przerwa dotyczy zakładów spółki Daimler na terenie Europy produkujących samochody osobowe, dostawcze i ciężarowe. Zastosowanie tego środka w szerszym zakresie zależy od dalszego rozwoju sytuacji. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby zminimalizować wpływ obecnej sytuacji na zamówienia i dostawy dla naszych klientów.

Wierzymy, że wprowadzone rozwiązania spotkają się z Państwa zadowoleniem oraz, że wkrótce będziemy mogli cieszyć się powrotem do wytęsknionej normalności. W przypadku jakichkolwiek prosimy o kontakt z naszymi Doradami.