Możesz odjechać, nie musisz kupować!

Lease&Drive

Program finansowania Lease&Drive to wymarzony samochód w niskich ratach miesięcznych. Płacąc co miesiąc drobny ułamek ceny, możesz cieszysz się komfortem i bezpieczeństwem, które daje jazda nowym Mercedesem. Nie musisz przy tym inwestować własnego kapitału, a umowę możesz rozszerzyć o liczne dodatkowe opcje. Jeśli chcesz zawsze jeździć najnowszym modelem Mercedesa, a priorytetem dla Twojej firmy jest finansowanie samochodu przy zachowaniu niskich kosztów miesięcznych w stałej wysokości, oferta Lease&Drive będzie doskonałym wyborem dla Ciebie.
Okres umowy Lease&Drive może wynosić od 24 do 60 miesięcy. Umowę mogą zawrzeć firmy z siedzibą na terenie Polski.

  • Wszystkie formalności załatwisz w jednym miejscu – w salonie dealerskim.
  • Brak opłat za rejestrację samochodu.
  • Lease&Drive pomoże obniżyć koszty administracyjne i łatwiej zaplanować wydatki związane z samochodem w firmie.
  • Dzięki wysokiej, gwarantowanej wartości końcowej, Twoje opłaty miesięczne będą wyjątkowo niskie.
  • Elastyczność finansowania – umowa może zawierać samo finansowanie, ale możesz też rozbudować ją o dostępne dodatkowo opcje: Ubezpieczenie Komunikacyjne, ubezpieczenie GAP, Pakiet Gwarancyjny, a także Umowę Serwisową, kartę paliwową oraz koszty sezonowej wymiany opon.
  • Korzyść podatkowa – możliwość uwzględnienia całej raty miesięcznej w kosztach uzyskania przychodu oraz odliczenia VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • Tylko od Ciebie zależy, czy wykupisz użytkowany samochód na własność po zakończeniu umowy. Możesz także zwrócić go do dealera i wymienić na nowy lub wydłużyć umowę na kolejny okres.
  • Kopie wpisu REGON i aktu nadania NIP
  • Dokumenty finansowe narastająco od początku bieżącego roku,
  • Dokumenty finansowe za ostatni pełny rok obrotowy (w zależności od prowadzonej księgowości, np. PIT, bilans + rachunek zysków i strat, książka przychodów i rozchodów, F-01, itp.)
  • Kopie dowodu osobistego i prawa jazdy osób podpisujących umowę.

Dla wybranych typów samochodów już od 20% opłaty wstępnej mają zastosowanie uproszczone procedury akceptacji umów.
W tym przypadku wystarczy dostarczyć dokumenty rejestrowe firmy (NIP, REGON, wpis do ewidencji lub KRS) oraz dokumenty tożsamości reprezentantów firmy, nie ma natomiast potrzeby przedstawiania żadnych dokumentów finansowych. W ich miejsce należy jedynie wypełnić druk oświadczenia o dochodach.
Uproszczona procedura dotyczy tylko samochodów nowych.